Busig hamburgare

Cattis frågade tidigare idag om hon kunde få låna Pommaq idag, självklart sade jag ja. Men senast hon fick rida honom var nog för 3 år sedan då han var knappt inriden. Men hon har ju sett när jag ridit nu och då har det ju sett lätt och bra ut (som det faktiskt inte är hehe) Menmen. Sen för en stund sedan så ringde hon och skrattade.. Hon hade trillat av 2 gånger. När hon skulle börja trava så hade han istället börjat galoppera och istället för att säga åt honom att sakta ner direkt så trodde hon att det skulle vara bättre att låta honom galoppera av sig lite. Hon hade fel haha. Då när hon lät honom göra som han ville från början, så förstod han att han kunde göra i princip vad han ville. Vilket han verkligen inte får med mig.. Men vi ska ta det någon annan dag så får jag rida först, då kanske det går bättre!

Gammal bild från tidigare iår.. 1m barbacka!

Kommentarer
Postat av: ankoo

sv; HAHA! klaaaaart jag måste! var har du pållen nu för tiden? :o meeen skicka ett sms så kan vi bestämma nått ;)) 0700275082 :d<3

2011-09-25 @ 23:32:55
URL: http://vicegud.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback